"Ο ΠΥΡΡΟΣ"

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ

Εκδρομή των Ηπειρωτών Αγίων Αναργύρων στα Καλάβρυτα

Posted by ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΗΠΕΙΡΩΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΝΑΡΓΥΡΩΝ " Ο ΠΥΡΡΟΣ '' στο Ιουνίου 5, 2012

Tην Κυριακή 29 Απριλίου ο Σύλλογος Ηπειρωτών Αγίων Αναργύρων ‘ Ο ΠΥΡΡΟΣ ‘ διοργάνωσε και πραγματοποίησε μονοήμερη εκδρομή στα Καλάβρυτα και στα γύρω αξιοθέατα της περιοχής. Ο καλός καιρός και η καλή διάθεση των εκδρομέων εξασφάλισαν μία υπέροχη μέρα.

Αναχωρήσαμε  το πρωί από την πλατεία Ανάκασας  με κατεύθυνση το Διακοφτό. Αμέσως όλοι οι συμμετέχοντες γνωριστήκαμε και γίναμε μια μεγάλη παρέα με τη βοήθεια της προέδρου κ.Αθηνάς Ζάγκα. Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού η πρόεδρος μας ενημέρωνε για τα σημαντικότερα μέρη που συναντούσαμε κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Πρώτη στάση για  καφεδάκι και ξεκούραση στα γνωστά μαγαζιά του Ισθμού της Κορίνθου. Μετά επιβίβαση για να συνεχίσουμε ως το γνωστό προορισμό. Στο Διακοφτό αρκετοί από τους εκδρομείς προτίμησαν την ανάβαση ως τα Καλάβρυτα με τον οδοντωτό, ενώ οι υπόλοιποι συνέχισαν με το λεωφορείο. Για όσους από εμάς προτιμήσαμε τον οδοντωτό ήταν μια αξέχαστη εμπειρία. Η διαδρομή μέσα απ΄το φαράγγι του Βουραϊκού πρόσφερε μοναδικές εικόνες και συγκινήσεις, τόσο για τους μεγάλους αλλά κυρίως για τα παιδιά που ήταν μαζί μας.

Το μεσημέρι ξαναβρεθήκαμε όλοι μαζί και κατευθυνθήκαμε στην ιστορική μονή της Αγίας Λαύρας. Εκεί προσκυνήσαμε, είδαμε τα ιστορικά κειμήλια της μονής και θαυμάσαμε το πανέμορφο φυσικό περιβάλλον.

Επόμενη στάση μας στην ταβέρνα στην κεντρική πλατεία των Καλαβρύτων. Ο σύλλογος κέρασε όλους τους παρευρισκόμενους  τσίπουρο, στη συνέχεια απολαύσαμε τα ντόπια εδέσματα και διασκεδάσαμε χορεύοντας παραδοσιακά ηπειρώτικα τραγούδια.

Μετά το αυθόρμητο γλέντι που μας έκανε όλους να ξεχαστούμε ακολούθησε βόλτα στα μαγαζιά του κέντρου των Καλαβρύτων κατά την οποία αρκετοί ψώνισαν παραδοσιακά προϊόντα της περιοχής.

Το απογευματάκι αναχωρήσαμε από τα Καλάβρυτα αφού κάναμε μια βόλτα στον  τόπο θυσίας των Καλαβρύτων κατά τη γερμανική κατοχή και συγκινημένοι κατευθυνθήκαμε στο μοναστήρι του Μεγάλου Σπηλαίου. Αισθανόμενοι δέος και θρησκευτική ευλάβεια ανάψαμε κερί, προσευχηθήκαμε για να έρθουν καλύτερες μέρες για όλους μας και απολαύσαμε το θαυμάσιο φυσικό περιβάλλον.

Πήραμε το δρόμο της επιστροφής αφού απολαύσαμε το καφεδάκι μας, γεμάτοι εικόνες και με διάθεση να συνεχιστεί το γλέντι στο λεωφορείο όπως κι έγινε.

Στις 9 το βράδυ φτάσαμε κουρασμένοι, αλλά ευχαριστημένοι στα σπίτια μας.

Ευχαριστούμε θερμά την πρόεδρο κ. Αθηνά Ζάγκα και τα μέλη του συμβουλίου για την έστω και μονοήμερη απόδραση από την καθημερινότητα και τα προβλήματά της με τη διοργάνωση αυτής της εκδρομής.

Ευχόμαστε να πραγματοποιηθούν και άλλες τέτοιες εκδρομές.